slide show

Carin

Hade planerings möte (på Ridskolan) igår till imorse...Fun fun....
Hade asa kul igår när vi såg skräckfilmen  ""IT"" Det är en jätte läskig clown
som åt barn,  under filmens gång så somnade alwa först och då slog Jennifer Eriksson
Alwa på låret och Alwa SKREK, och efter 1 timme så går alla med Jennifer och
Vickiz hem till Gunilla Byström och lämnar mig(Carin) ensam för jag hade somnat
ingen kunde typ inte väcka mig. Och sen när filmen var slut sov Awa på mig, och alla skulle gå ner
och sova då ville inte Alwa vakna, det slutade med att Alwa sover på golvet ett tag.
Sen när vi kom ner kom jag på att jag inte hade blåsit upp min madrass, jag ville inte störa alla 
så jag skulle sova i fåtöljerna själv i usrummet och jag låg där ett tag och var JÄTTE rädd att clownen skulle 
äta upp mig, men sen när jag fick mod gick jag in till lektions salen och la mig på golvet och sov där.


Nu på morgonen hade jag satt min väckarklocka på 06:30 och det hade Nathalie med, så vi gick upp för att vecka 
Viktoria och hon var inte isängen vi ba ""VAR ÄR HON!?"" men vi hittade henne sen i stallet och jag gick och la mig i fåtöljerna igen och alla ba "CARIN DET ÄR FRUKOST" ja ba ""       "" alltså inget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0