slide show

RIDSPORTENS DAG! "med bilder"

Hej alla ryttare och hästälskare!

Idag har US's gänget packat ihop oss i bilarna och åkt till Akademistallet i Uppsala,
på Ridportens dag!Det var riktigt kul!
Alla hade en trevlig och kul stund med många fina uppvisningar, såsom Riddare, Kadriljer, Voltige, Maskeraduppvisningar och dressyruppvisningar! Vi var även MYCKET stolta över vårat fina ekipage, Sabina Latvakoski på Klövenhöjs Cautchouc, "Kattis", som visade upp en mycket fin Dressyruppvisning men fin musik.
Det var många som vände blickarna mot ekipaget på banan, hörde även många prata om att det var en väldigt fin uppvisning. Jag filmade en liten stund av uppvisningen, tog även några bilder som jag laddar upp lite!
Vi har haft en grym dag, med McDonalds, "hehe", Godis och såklart HÄSTAR! Nu kommer det lite bilder som jag har tagit med min mobil, tyvärr så är min systemkamera trasig, så den ska in på lagning! Så dessa bilder ska duga!
// Alwa Johansson, bloggkonstruktör.


Fina Sabina på Kattis!

assdfa
asd
en Matpaus på McDonals! Till vänster : Carin, Höger: Matilda W
asvcc
Heja ERK!!
adf
GÄNGET! :D
sdfsz
En riktigt snygg flagga! ;D dagens snyggaste, enligt mig!!...
sghd
blandade ridklubber! ;D
sdhdfg
våran lilla Katja såg lite förbryllad ut, eller något...
dsgf
EEEEERRRRRRKKKKKK!!! <3
xhg
Hahahah! Till vänster : Anna J, Mitten: Fanny F, aka Foppa! Höger: Alwa J, jag!
dhg
Sööta ERK:are! Vänster: Fanny Lundberg, Mitten : Nathalie Sandberg, Höger : Matilda Wallén
agf
Våran lilla "Hörna" :)
dsf
Ett sött ekipage från Knivsta RK eller nåt (?) ingen koll så man ska inte säga så mkt! :P
erfasdf
Längst bort : Maria Rigo, mitten, Matilda Wallén, längst fram, Carin Edman, stod och kollade på "dom sööta riddarna"
wsgdf
Katja står och ritar på Ballonger!
drhfg


Så! det var dom bilderna! Tack ALLIHOPA idag för en otroligt rolig dag, kram på er!

// Alwa Johansson, bloggkonstruktör

Kommentarer
Postat av: alwa johansson

SESÅ, kommentera med er nu då!! :D

2010-08-22 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0