slide show

Tack!

Jag personligen vill tack ALLA som deltog i årets luciashow, utan er hade det inte blivit någon show. Jag kan inte beskriva hur stolt jag är över er! Sen så vill jag även tacka er som var där och kollade!

Sen vill jag även tack Evelina Eriksson som körde ner mig till sjukhuset och var där med mig i 2h, En stor KRAM till dig Eve! Tusen Tusen TACK!

Så årets luciashow vart lyckad och jag tackar för detta år och önskar er alla en riktigt god tredje andvent ^^,

//Katja Latvakoski! :)
(är man klumpig så är man)

Kommentarer
Postat av: Evee

Grymt bra gjort tjejer- jag är stolt över er! Ni var superduktiga och skötte allt superbra trots en del incidenter och manusbyte. :)



Tack själv Katja, jag gjorde bara det som vilken annan som helst skulle ha gjort. Det viktigaste är nu att ditt stackars knä läker.



KRAM!

2010-12-12 @ 20:53:01
URL: http://fritids.enkopingrk.se
Postat av: Anipic.se

Finns det något roligare än julshower egentligen? Allt kan hända, och allt HÄNDER ju också :D



Vill bara berätta också (ta bort kommentaren om det är för "reklamigt") att jag har fotat en del av stallets hästar, bilder finns att se på Anipic.se och klicka på FOTOBLOGG. Där är en del inlägg med stallets sötnosar! (Många fler finns, men alla kan inte läggas upp, då tar inläggen aldrig slut!)



Jag fotar på beställning om någon önskar.

Mvh Jessica (rider fre 17.45 och sonen lö 9.45)

2010-12-13 @ 00:34:06
URL: http://anipic.se
Postat av: alwa

Jessica, skulle det vara okej om vi fick låna dina bilder på bloggen? och såklart skriver vi att du har fotograferat! tack på förhand :D

2010-12-13 @ 20:23:47
URL: http://bloggkonstruktör

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0