slide show

Skräcken i skogen

Nu är båda spökkvällarna klara! :D Vi har haft det både roligt och läskigt både för ledare o ungdomar. Det tråkiga som hände nu under torsdags morgonen var att vårat bröd tog slut. Så alla ledare fick dricka mest juice till frukost sen hade vi lite ont om sov platser eftersom vi hade 30 barn båda kvällarna. Tack alla som ville vara med och äta lite utav våra maskar och harkluttar och även vara med ute i skogen :)

Sen kan jag berätta lite om min (nathalie) och carins kväll i skogen. Jag och carin stog på ängen och skulle skrämma ungdomarna, egentligen skulle det kunna gått väldigt bra det var bara ett problem, vi skämmde varandra, carin skrämmde mig och jag e så lätt srämmd och blir så rädd att jag slåss.. haha stackars carin hon blev lite sur på mig.. kan man förstå henne?

Ett stort tack till alla ungdomar som var med på spökkvällen och ett EXTRA STORT tack till Sabina som var våran nattmamma.

/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0