slide show

Alla underbara!

Hej på er ALLA underbara!
Efter en mycket tråkig helg och jobbig för många så vill vi göra så ni kan minnas Carras även på hemsidan/ bloggen!!

Carras finns i mångas hjärtan och jag VET att det är många som har otroligt många glad, roliga, arg osv. minnen med honom! Därför utmanar jag er på att verkligen tänka så långt bak ni bara kan för att komma ihåg dem allra bästa minnerna med honom, vi kommer sedan göra en minnes inlägg om Carrs som NI har deltagit i! Minnes inlägget kommer hittas både på bloggen och på hemsidan!!

Ni kan mail till er US's mail, [email protected] eller bara skriva under detta inlägg. Slutet av denna vecka så har vi ett inlägg med BARA Carras minnen!! Det spelar ingen roll om du har ett minne eller tusen minnen med honom, låt fingrana skriva! :)

Man glömmer aldrig någon som man älskar!

Ha en underbar dag / Katja Latvakoski!


Kommentarer
Postat av: alwa

Jag kommer aldrig att glömma ALLA kisspauser, alltid innan dörren, i ridhuset, i stallet.

Jag glömmer aldrig hans otroligt snälla ögon, och att han gillade när man myste och pysslade med honom.

R.I.P<3

2010-10-19 @ 07:40:32
Postat av: anna jansson

när jag och carras kom trea på serietävlingarna förra året :) han var jätte duktigt ala omgångar :) och sen alla hopplektioner (jag hade han som hopphäst när jag var hyrryttare på furic) och alla kiss pausar såklart :)

2010-10-22 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0