slide show

ALWA JOHANSSON

Nu har vi lite idéer.
Vi ska här på bloggen skriva om oss själva, var och en!
Jag börjar! :)
Alwa Johansson.
Kort Info :
Jag heter somsagt Alwa, jag har ridit i snart 9 år.
Jag började rida när jag var runt 5 år gammal.
Just nu är jag 13 år och går i 7:nde klass i Bergvretenskolan.
I stallet är jag nästan varje dag!
Min favorithäst är Fideli!
Henne hyrde jag sommaren 2010, efter det var jag helt fast för henne.
Hon är världens bästa ponny :)
Dagar jag Rider : Jag rider lektion på Tisdagar, ska eventuellt börja rida fler gånger, om jag inte rider på Åkerby så är jag hos min Medryttarponny, Herkules, som jag rider 2 gånger i veckan! :)
Stallvärdinnedag : Jag brukar ha på Tisdagar, men nu har vi fått ett nytt schema, och framöver så ska jag vara på Måndagar, och Fredag.
Dagar jag är i Stallet : Ibland Måndagar, Tisdagar, Onsdagar, "Ska börja vara där varje Torsdag", och Ibland Fredagar. På helgerna är jag i stallet lite när och då :)
Bilder på Mig!


Jag och Fideli

Jag och min "andre" favorithäst, Kevin!
Min hund Nelly, som ibland följer med till stallet! :)

Det var lite om mig, Vi syns kanske i stallet? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0