slide show

STORSTÄDNING!

Idag så har jag (Alwa), och Anna varit SUPERDUKTIGA! okej då, Maria hjälpte förvånansvärt till också lite..
Men mest så satt hon bara i fåtöljerna och sa vad vi skulle göra! hoho... känner vi igen henne? :)
Iallafall, vi STORSTÄDADE i US's rummet! Vi plockade ut precis ALLTING! bordet, stolarna, och tillochmed Mikron!
Sen tog vi bort allting som skräpade, var ivägen och låg på golvet.
Vi sopade ut allt skit, smuts och så dammade vi väggarna och putsade fönstrena, och moppade hela golvet, och jag kan lova att vattnet var alldeles brunt av smuts! Men rent och fint blev det!
Vi har även möblerat om, och ändrat inredning osv.
Det ser ganska mycket annorlunda ut! Det luktar även fräschare! haha.
Det blev jättefint, och fick jättebra beröm av Marita! :D
Jag och Anna har även fixat och gjort klart ALLA lappar och satt upp dom i stallet. Och det blev SUPERSNYGGT!
Fina och färgglada färger med rolig och fin text, samt lite "Pimp", med klistermärken och bilder. Ni måste verkligen se! Vi har även ordnat SKOGRÄNS vid US's rummet. Samt satt upp en "KLOTTERVÄGG", där vi ska kunna skriva nyheter, sätta upp bilder, anordna bildaktiviteter och små tävlingar, kanske frågesporter osv.
Så vi har pysslat och klistrat mest hela dagen.
Så nu, måste jag ju lägga upp bilder!
Hahaha, det var lite bilder på oss. (Galningar)

Kommer även ROLIGA filmer från idag, när vi städar och showar lite..

KRAM PÅ ER ALLIHOPA! // Alwa Johansson, Bloggkonstruktör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0