slide show

Trevlig torsdag!

Jag har haft en super torsdag med massa folk att prata med!
Jag har t.ex. pratat med Katja och Nathalie ^^
Och Evelina som har fritidset i stallet, jag måste bara säga att dom
alla tre är verkligen underbara människor som man
kan prata med och fråga vad som helst, dom har svar på det mesta och lyssnar bra!
Vi är inte heller farliga, så alla som får för sig att åka upp till stallet en torsdag tycker jag borde
komma fram och hälsa på alla oss, och såklart får man hälsa på alla!
Jag har också börjat märka att det har blivit höst, så vi får värma alla
människor med glada "hej", vem blir inte glad och var i kroppen av ett stort leende och ett glatt "hej" liksom?
Kram Sofia!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men tusen tack Sofia för de fina orden, de värmer otroligt mycket ska du veta! Och tack för pratstunden idag, var mycket trevligt. Lär väl bli så på torsdag igen, ;)

2010-09-30 @ 23:13:35
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Sofia

Säger bara det som är värt att säga! Och tack själv, det kommer troligen hända :)

Jag vet inte hur man svarar på kommentarer så jag fick skriva här, hoppas du ser detta! :)

2010-10-03 @ 00:11:31
URL: http://sspagetti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0