slide show

Ridläger

Igår & Idag hade jag & Carin dagläger med Myran! Vi har haft det jätteroligt tillsammans. Vi har haft 5 barn. Vilma - Bobbo, Tea - Barney, Moa 1 - Lou Lou, Moa 2 - Totte & Lina - Gazella. Jättetrevliga små ponnysar. Och vissa av lägereleverna fick testa på lite nytt som de aldrig gjort förut, de fick hoppa, galoppera & rida barbacka i backar som de aldrig gjort förut. Jag tror att det uppskattades hoppas jag! Jag & Carin gjorde lite lekar till dom också, b.l.a Chipboing, Kissen jamar, frågesport & fotleken. Det var roligt vad jag fick höra. Mycket kärlek blev det mellan ryttarna och hästarna, mycket klapp på halsen och gosiga. De fick läära sig i går b.l.a vad visitering vad och så fick de testa på sina egna hästar! Maten var god som vanligt, igår Spagetti & Köttfärssås - Idag: Korvstroganoff & Ris.
Även jag & Carin fick rida, som belöning! Igår red vi våra favoritponnysar Corina & Iris och visade upp lite dressyr & ridvägar inför barnen. Och idag var det teori dressyrprogram där vi visade upp L:B1 med Farino & Kevin som barnen ville se! :)

Imorgon är det fölvisning på ERK! Och lite på lunchen är det US'S möte :)
På måndag - tisdag väntas det ännu ett dagläger som jag & Carin ska ha hand om med dubbelt så många barn! :)


Hejdå / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0