slide show

Sommarlov

Tänk nu är det ungefär 2 veckor kvar till dom flesta på Åkerby får börja sitta upp på hästen och börja minnas vad det var vi övade på innan sommarlovet. Visa av oss kommer också få lära känna en ny ridlärare eller kanske ta upp gamla minnen från när man red för henne förut? :)
Nu har hästarna kommit hem efter deras semester och "hyra häst" har startat :)
Namn skyltarna har börjat kommit upp vid boxarna och torven börjar strös ut i boxen :)
Ridlärarna är glada o possitiva efter mycket semester och ja vad kan man säga om oss elever?
Mycket ridsugna och längtar till att komma igång. Det stämmer i alla fall rätt bra på mig.
Det var väldigt länge sedan denna sida uppdaterades och det kan vi bara skylla på vi i Us's. Men du som läser detta skulle alltid kunna ge lite tips på vad ni vill läsa och se här.
Själv tycker jag att det är väldigt svårt att komma på något att skriva om och då blir lätt bloggen tom.
Men ha en bra semester dom sista veckorna så kanske vi syns i stallet! det hoppas jag i alla fall :D
En hästgalen Nathalie ;)
Två bilder från sommarhagen tagen från hemsidan. Då jag själv inte varit och hälsat på hästarna så lånar jag från någon i stallet som har varit där för att ha något att lägga ut här :) (Hoppas det är okej? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0