slide show

Spelkväll

På spelkvällen hade vi riktigt roligt. Det var fem "barn" som kom och var med på kvällen. vi spelade brännboll och "med andra ord". (hehe jag och Jonna var bäst på det! :D )
Jag och Sara försökte också få igång tv:en uppe i Cafeterian men lyckades inge bra alls då båda två var icke tekniska :P
Men vi lyckades iaf titta på fångarna på fortet genom datorn.
Tror jag och Sara var tröttast igår kväll. Men jag var nog tydligen tillräckligt pigg för att vakna upp några gånger på natten till och från. Här kommer iaf lite bilder :)
Detta är bara ett litet uttag av dom bilder som jag tog. Och det är inga mästerverk precis ;)
På spelkvällen hade vi riktigt roligt. Det var fem "barn" som kom och var med på kvällen. vi spelade brännboll och "med andra ord". (hehe jag och Jonna var bäst på det! :D )
Jag och Sara försökte också få igång tv:en uppe i Cafeterian men lyckades inge bra alls då båda två var icke tekniska :P
Men vi lyckades iaf titta på fångarna på fortet genom datorn.
Tror jag och Sara var tröttast igår kväll. Men jag var nog tydligen tillräckligt pigg för att vakna upp några gånger på natten till och från. Här kommer iaf lite bilder :)
Detta är bara ett litet uttag av dom bilder som jag tog. Och det är inga mästerverk precis ;)
Nya hästen Opal i hagen på fredagen :)
Andra nya hästen Prado.
Opal igen :)
Fångarna på fortet...
Kvällsflum! :p
'
Landora och Jonna :)
Fina gossarna :)
Där har ni lite bilder! :) Hoppas ni har det bra nu när skolan och ridningen har börjat igen! :D
//Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0