slide show

Äntligen lov! :D

Nu är det lov och min första lov dag firar jag med att vara uppe i stallet o hjälpa till på daglägret.
Jag o Evelina J hjälpte Lena att ta hand om sina läger barn. Vi hjälpte dom att fixa hästarna, putsa o skrubba krubbor. Vi gick igenom vad olicka borstar heter o varför man ska borsta hästarna.
Sen så var även jag o Evelina med o red när dom skulle rida för andra gången. Jag hade FINA Kattis o Evelina hade Lady.
Gick jätte bra. Eller kanske inte. Men jag red iaf ordentligt om jag får säga det själv. Sen kanske jag inte skulle ha velat se hur det såg ut. Men det är en annan sak ;)
På vägen hem cyklade jag o då möter jag på 2 rådjur som står o tittar på mig i hagen. Sen tittar jag upp mot hundbruksklubben o då ser jag 3 st till som står o tittar på mig. Var tydligen väldigt intressant..  ;)

/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Lena Grindlund

Tack för superbra hjälp! :-)

2011-02-22 @ 11:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0