slide show

HEJ ALLA GLADA VÄNNER!

Nu så drar vårterminen 2011 igång, härligt och underbart med en ny termin tillsammans med sina vänner hästarna!
Hoppas att ni får lära er mycket uppe på hästryggen och är med på många roliga aktiviteter detta år.
Nu har det ju blivit lite si och så om bloggens nyårslöften.
Men jag ska försöka lägga ner mera energi och kreativitet på bloggen.
Jag har några nya idéer som kanske ska genomföras om det finns tid och intresse.
Jag vet ju faktiskt inte hur många som faktiskt läser och följer bloggen.
Vi får ju heller inte så mycket kommentarer så det vore ju faktiskt kul om man kunde locka lite flera läsare.
Nåja, vi får väl se hur mina idéer växer fram under kommande veckor..

Ha det bra allihopa!
/ Alwa Johansson, bloggkonstruktör

en somrig bild på mig och Maniana!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0